Τι, όχι; - Παριανά παραπολιτικά από τον «F» | Υπόθεση Drag queen
/- Για να μη χαθούμε μέσα στον κατακλυσμό δημοσιευμάτων και απόψεων για τα όσα έγιναν σε κατάστημα διασκέδασης στη Νάουσα, που παρουσιάζει και drag show. Η διαφήμιση που έγινε για το κατάστημα είναι μεγάλη και αν την πλήρωνε ο ιδιοκτήτης της θα ήθελε πολλές χιλιάδες ευρώ. Επειδή έχω τύχει και έχω δει παράσταση στο εν λόγω κατάστημα, θα πω ότι ήταν καλή, ενώ βγάζει και αρκετό χιούμορ, όπως γίνεται σχεδόν πάντα σε ανάλογες παραστάσεις από Drag Queen. Μέχρι εκεί. Όποιος θέλει πάει και το βλέπει, όποιος δε θέλει, δεν πηγαίνει. Τι πιο απλό απ’ αυτό. Από εδώ και πέρα αρχίζουν τα χαριτωμένα –προεκλογικά- παιχνίδια στην Πάρο.
- Ο Μάρκος, που έχει πάρει σβάρνα τα κανάλια πίστεψε όταν τον κάλεσαν να μιλήσει για το επεισόδιο που έγινε εκεί, ότι ήταν άλλη μία ευκαιρία, για να μιλήσει σε πανελλαδικό επίπεδο. (Αγαπητέ δήμαρχε, έτσι για την ιστορία να σου πω ότι αυτήν την εποχή η τηλεθέαση «χτυπάει» τα μικρότερά της νούμερα, ακριβώς διότι οι περισσότεροι τηλεθεατές βρίσκονται σε νιρβάνα διακοπών. Ακόμα, θα σου πω ότι ακριβώς αυτήν την εποχή τα επαρχιακά Μέσα «χτυπούν» τα μεγαλύτερα νούμερα αναγνωσιμότητας και θέασης). Βγήκες λοιπόν στην εκπομπή και πίστεψες ότι θα κάνεις έναν ακόμα περίπατο και θα διαφημίσεις ουσιαστικά την Πάρο. Μόνο που έπεσες σε κουτσομπολίστικη εκπομπή που ψάχνει μία κουβέντα για να βγάλει «αίμα» και μάλιστα παρόμοιες εκπομπές ζουν κυριολεκτικά από πιασάρικες ατάκες.
- Πάμε και παρακάτω. Στην εκπομπή (σε ό,τι αφορά τα προς τα έξω, εκτός Πάρου), τα έκανες «θάλασσα». Πήγες να το μαζέψεις προς το τέλος, αλλά ήταν αργά.
- Έχασε ή κέρδισε τελικά ο Μάρκος, θα ρωτήσει κάποιος. Μη σας παραξενέψει αυτό, αλλά έχω την πεποίθηση ότι ο Μάρκος στη συντηρητική παριανή κοινωνία έχει κερδίσει! Το είδα στους καφενέδες, που είναι η μεγαλύτερη απόδειξη δημοσκοπικά! Κι αυτό το υποστηρίζω παρότι οι δηλώσεις Κωβαίου για το θέμα, δε με βρίσκουν σύμφωνο. Θα μπορούσε απλά να καταδικάσει το γεγονός βανδαλισμού στο κατάστημα και να τελειώσει εκεί το θέμα.
- Τσουπ όμως ξαφνικά, στο θέμα μπήκε και η Κ.Ο.Β. Πάρου του ΚΚΕ. Αυτό με αιφνιδίασε, διότι μπορεί από τη μία να γράφει στην ανακοίνωσή της για τον κ. Κωβαίο ότι: «σε σχέση με το σεξουαλικό προσανατολισμό, ρίχνει εκ των πραγμάτων νερό στο μύλο των σεξιστικών αντιλήψεων και των κοινωνικών διακρίσεων σε βάρος ΛΟΑΤΚΙ ατόμων», αλλά από την άλλη, το ΚΚΕ, έχει καταψηφίσει στη βουλή το σύμφωνο συμβίωσης (για τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα), όπως και το σύμφωνο συμβίωσης για τα ετερόφυλα ζευγάρια. Ο λόγος είναι ότι οι φιλελεύθερες αντιλήψεις της Οκτωβριανής Επανάστασης περί της σεξουαλικότητας «θάφτηκαν» ήδη από τη δεκαετία του 1920. Στους ομοφυλόφιλους καταλογιζόταν ότι λόγω της ομοφυλοφιλίας τους ήταν μειωμένης αξιοπιστίας και ηθικής συγκρότησης και άρα επιρρεπείς στην προδοσία, ενώ η σεξουαλική ελευθεριότητα θεωρούνταν σύμπτωμα της καπιταλιστικής παρακμής.
- Η θέση του ΚΚΕ για την «ταυτότητα φύλου» το 2017 ήταν: «Το ΚΚΕ αναγνωρίζει το δικαίωμα στην αλλαγή του φύλου στα νομικά έγγραφα, στις περιπτώσεις που το άτομο βιώνει έντονη σύγκρουση ανάμεσα σε ορισμένα χαρακτηριστικά του φύλου του και στο φύλο που νιώθει ότι ανήκει, για βιολογικούς, κοινωνικούς και άλλους λόγους. Όμως, η νομική αναγνώριση του ατομικού δικαιώματος χρειάζεται να βασίζεται σε ορισμένα αντικειμενικά κριτήρια και σε μέτρα κοινωνικής προστασίας του ατόμου (χωρίς να προϋποθέτει τη χειρουργική επέμβαση)».
- Πάμε τώρα και στις αντιδράσεις σε προεκλογικό επίπεδο στο νησί. Ανακοίνωση για τις δηλώσεις του κ. Κωβαίου, δημοσιοποίησε και η Λαϊκή Συσπείρωση Πάρου. Αυτή η ανακοίνωση δεν ήταν κακή και έθετε μερικά σημαντικά ζητήματα –κατά την άποψη μου- που αν θέλετε πετάξτε την.
- Στη συνέχεια οι «φιλικές» ιστοσελίδες του Μάρκου στην Πάρο (που είναι η πλειοψηφία), άρχισαν να κάνουν ερωτήματα (παραπολιτικά κυρίως), για το ποια είναι η θέση του Κ. Μπιζά στο θέμα. Κάποιοι άλλοι μάλιστα έγραψαν αν τους καλύπτει ένα σχόλιο που έγραψε ο δραστήριος υποψήφιος σύμβουλος του κ. Μπιζά, ο Θεμιστοκλής Καρποδίνης, που εκφράστηκε ανοιχτά κατά των γεγονότων που έγιναν στη Νάουσα. Ο λόγος να εμπλέξουν την παράταξη του κ. Μπιζά, ήταν διττός. Από τη μία να αποδείξουν σε νεοδημοκράτες ότι «παραδοσιακό ορθό πολιτικό λόγο» περί της σεξουαλικότητας έχει μόνο ο συνδυασμός Κωβαίου κι από την άλλη να βάλλουν τον Μπιζά στο τριπάκι της άσχετης υπόθεσης με την προεκλογική μάχη των δημοτικών εκλογών. Ο Μπιζάς τελικά, ή κατάλαβε το σκεπτικό ή για δικούς του άλλους λόγους, δεν μπήκε ποτέ στην υπόθεση όπως η ομάδα Κωβαίου και Ροκονίδα.
- Το ωραίο της όλης ιστορίας είναι ότι ήδη έχει ξεχαστεί και δεν απασχολεί κανέναν τόσο στην Πάρο, όσο και στη χώρα. Είναι ένα γεγονός όπως δεκάδες άλλα που συμβαίνουν καθημερινά σε επαγγελματικούς χώρους.